Her Gün Zehirleniyoruz.. Bu Gıdaları Asla Tüketmeyin!

Merhaba bugün sizlere sizleri hayatınıza riske sokacak gıdalardan bahsedeceğiz hadi fazla uzatmadan konumuza geçelim 

Salam Sosis
Hepimizin illallaha bir kere veya her gün kahvaltıda salam veya sosis yiyiyoruz. Fakat bunların sağlığa zararlı olduğunu biliyormuydunuz. Salam ve sosis hamur halini görseniz bize inanın ki mideniz bulanmaya başlar. Bunlar sıradan tavsiyeler değil lütfen ciddiye alın. Farkında değiliz fakat yavaş yavaş kendi kendimizi öldürüyoruz. Günümüzdeki obezite ve kanser vakalarının büyük çoğunluğu bu alandadır

Palmiye Yağı
Evet 2. Siramizda olan gıda ise palmiye yağı. Daha çok küçük çocukların yediği çikolata gibi ürünlerde palmiye yağı kullanılır. Palmiye Yağı sağlıksız olduğu için Fransa palmiye yağına ayriyeten vergi koymuştur. Yapılan deneylerde palmiye yağı ile yapılmış bir kaşar peynirini fare bile yememistir. Palmiye Yağı en çok kalp hastalıklarına davet açmaktadır.

Çilek Ve Mısır
Eğer markette veya manavda çilek aldı iseniz bu çileğin hormonlu veya hormonsuz olduğunu almak için aldığınız çileği ilk öncelikle yıkayın ve ondan sonra bir ısırık alın eğer çileğin orta kısmı boş ise bu çilek hormonludur  bu çileği birdaha yemeyin.
Mısır'a gelirsek markette mısırı almadan önce mısıra bakın eğer mısır kusursuz ve düzgün bir şekilde ise bu mısır hormonludur. Organik mısır taneleri düzensizdir.

Yoğurt
Markası ne olursa olsun marketten yoğurt almamaya çalışın veya asla almayın marketteki yoğurdun size faydasından çok zararı vardır. Çünkü marketteki yoğurt sütten değil süt tozundan yapılmaktadır. Peki biz nasıl yoğurt yiyecez diyorsanız çok kolay doğal süt satın alın ve mayalayin eğer ben yapamam diyorsanız internette videolar seyredebilirsiniz.

Bizi Takip Etmeyi Unutmayın :)

18 Yorumlar

  1. Yoğurdu bir süredir kendim yapıyorum. Diğerlerine de dikkat etmeye çalışıyorum. Teşekkürler bilgiler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  2. Merhabalar.
    Paylaştığınız faydalı bilgiler için çok teşekkür eder, kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Bizler yaşımızın gereği yazınızda bahsi geçen gıdaların hiçbirini tüketmiyoruz ama, torunlarım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Bir önceki yorumu yazarken yaşımızın gereğinden kastım: yoğurdumuzu kendimiz yaparız, mısırı, çileği kendimiz yetiştiririz, palmiye yağı ile henüz hiç tanışmadık, salam, sucuk, sosis gibi şeyleri eve hiç sokmayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam herkes sizin gibi olmalı yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  4. Yoğurdu ben denemedim ama annem sürekli yaptığı için o yetiyor. Mısırı da memleketten getiriyoruz ama çileği napcaz bilemedim oğlum bayılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi ortası delik ise hormonlu hocam ama değil ise gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  5. Biz de zararlı yiyecek-içecek eve almıyoruz. Uzun zamandır yoğurdumu da kendim yaparım. Sanırım bu biraz da yaşımızdan ileri geliyor sağlıklı beslenme konusunda. Bir çok genç buna dikkat etmiyor, ona üzülüyorum.
    Bu bilgiler için teşekkür ediyorum size. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam daha çok yaşı biraz daha küçük kişiler zararli şeyleri fazla tüketiyoarsa ama illahaki gençlerde bı zamandan sonra anlayacaklar kendilerini zehirlediklerini yorumunuz için teşekkür ederim hocam

      Sil
  6. mısırı bazen çok tüketiyorum ama bazen de hiç tüketmiyorum, yoğurt sevmem zaten ama salam sosis ciddi full zarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mısırı tüketin hocam ama herşeyin zararı gibi onuda fazla tüketmek zararlı yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  7. Muy interesante, Feliz año. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. maalesef artık soframıza gelen zararsız bir gıdadan söz etmek çok mümkün değil fakat bunlar en zararlılarından, yemesek güzel olur ;)

    YanıtlaSil
  9. çilek ve mısır alla alla saol yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Very interesting post.
    I'm already following your blog, could you follow mine too?

    www.paginasempreto.blogspor.com.br

    YanıtlaSil
Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski